Nowa aplikacja mobilna Kolei Śląskich, Kaeśka, cieszy się dużą popularnością wśród pasażerów. Od początku roku pobrało ją ponad 45 tysięcy użytkowników, którzy zakupili już 112 tysięcy biletów. Koleje Śląskie kończą etap testów 31 marca, ale użytkownicy nadal będą mogli korzystać z atrakcyjnych zniżek i nowych funkcji.

Kaeśka – wygoda i funkcjonalność

Aplikacja Kaeśka, dostępna na urządzenia z systemami iOS i Android, umożliwia szybki i wygodny zakup biletów na przejazdy Kolejami Śląskimi. Pasażerowie mogą także generować faktury, dokonywać zwrotów oraz wyszukiwać połączenia, zarówno bezpośrednie, jak i z przesiadkami.

Od debiutu w sklepach App Store i Google Play Kaeśkę pobrało już 45,6 tys. użytkowników. W styczniu zakupiono za jej pomocą 31 tys. biletów, w lutym 47,3 tys., a do połowy marca 33,8 tys. – Te liczby potwierdzają, że aplikacja doskonale spełnia oczekiwania podróżnych – podkreśla Tomasz Niedziela, wiceprezes ds. handlowych Kolei Śląskich.

Najczęściej bilety w Kaeśce kupowano na trasach:

Katowice – Tychy Lodowisko (6,4 tys. biletów),

Katowice – Gliwice (6,2 tys.),

Katowice – Bielsko-Biała Główna (3,3 tys.).

Nowa promocja – 10% rabatu na bilety

Promocja „Testuj z nami”, w ramach której bilety były tańsze o 30%, zakończy się 31 marca. Jednak od 1 kwietnia pasażerowie nadal będą mogli korzystać z atrakcyjnych rabatów. Koleje Śląskie wprowadzają ofertę „Podróż z rabatem”, w której bilety kupowane w aplikacji będą automatycznie tańsze o 10%.

Zniżka obejmie bilety jednorazowe, miesięczne oraz z ofert specjalnych. Nie będzie natomiast dotyczyć Taryfy Max Bilet, Taryfy Krakowskiej i Biletu Zakopiańskiego. – Co ważne, rabat będzie łączył się ze wszystkimi ustawowymi ulgami, m.in. dla studentów, uczniów i posiadaczy Karty Dużej Rodziny – dodaje Tomasz Niedziela.

Szczegóły nowej promocji można znaleźć na stronie internetowej www.kolejeslaskie.pl w zakładce „Dla Podróżnych”.

Kaeśka się rozwija – nowe funkcje w drodze

Popularność Kaeśki to efekt nie tylko funkcjonalności, ale także zaangażowania pasażerów, którzy zgłaszali swoje uwagi dotyczące działania aplikacji. – Dzięki sugestiom użytkowników odświeżono ekran główny, poprawiono obsługę wyboru pasażerów na mniejszych ekranach i uporządkowano listę ulg w biletach sieciowych – mówi Tomasz Niedziela.

To jednak nie koniec zmian. Koleje Śląskie zapowiadają kolejne ulepszenia, w tym:

możliwość płatności za bilety przez Google Pay i Apple Pay, opcję wyboru minimalnego czasu na przesiadkę przy zakupie biletów.

Pasażerowie nadal mogą zgłaszać swoje propozycje dotyczące aplikacji na adres kaeska@kolejeslaskie.pl.

Podróżuj wygodnie z Kaeśką

Kaeśka udowodniła, że cyfrowe rozwiązania mogą znacząco ułatwić codzienne podróże koleją. Koleje Śląskie nie zwalniają tempa i wciąż pracują nad kolejnymi usprawnieniami. Jeśli jeszcze nie korzystasz z Kaeśki, warto ją pobrać i skorzystać z nowej promocji!

#KolejeŚlakie#pasażerowie#nowaaplikacja#popularność#podróż#użytkownicy

Fot. Koleje Śląskie

Udostępnij:

Facebook
Twitter
X
LinkedIn
Search

Najbardziej Popularne

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.